בנט לברקת: "תעשה הרבה רעש סביב הקונסוליה בירושלים"

איתי גדסי 1 Comment on בנט לברקת: "תעשה הרבה רעש סביב הקונסוליה בירושלים"

ראש הממשלה נפתלי בנט בנאום בדיון 40 חתימות על העברת חצי מיליארד ש"ח לפלסטינים והקמת הקונסוליה הפלטינית בלב ירושלים. בנט תקף את האופוזיציה שהביאו אותו למליאה ואמר, "אתם פשוט מביאים הדבקה מסיבית לכנסת ישראל זה מעשה חסר אחריות"

בנט נכנס ליציע המבודדים צילום: פלאש 90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה נפתלי בנט נאם היום (שני) מיציע המבודדים בכנסת והשיב לטענות חברי האופוזיציה בדיון 40 חתימות. בפתח דבריו התייחס בנט לכך שנאלץ להגיע לכנסת למרות שביתו נמצאת בחשד גבוהה לוריאנט האומיקרון ואמר: "העובדה שאנחנו נמצאים במגיפה של וריאנט מהמהירים בתולדות האנושות בקצב ההדבקות, את האופוזיציה למרבה הצער זה לא מעניין".

בנט תקף את האופוזיציה ואמר, "הם עסוקים בהכל חוץ מדבר אחד, שלומם ובריאותם של אזרחי ישראל. אם מישהו היה צריך עוד הוכחה שהאופוזיציה התנתקה מהמדינה הוא קיבל אותה שוב היום, איבדתם את זה לגמרי. זה שאתם מביאים לפה מבודדי אומיקרון לכנסת כשאתם מבינים היטב שהוריאנט הזה מדבק אתם פשוט מביאים הדבקה מסיבית לכנסת ישראל זה מעשה חסר אחריות, פשוט חסר אחריות".

בנט פנה לליכוד ואמר, "כשאתם הייתם בממשלה אתם ביקשתם מהאופוזיציה שלא לקיים דיון כזה בשיא מגיפה והאופוזיציה אז בראשות לפיד הסכימה. אבל אותך זה לא מעניין, ידבקו עוד כמה ישראלים, יאבדו את מקום העבודה, שיהיה סגר, מה לא תעשו בשביל איזה רווח פוליטי קטנוני".

 

הדיון נערך לבקשתם של 40 חברי כנסת לקיום דיון בנושא "מדיניות הממשלה הפוגעת בריבונותה של ישראל: פתיחת קונסוליה פלסטינית בירושלים והלוואות ענק לפלסטינים בגובה חצי מיליארד ש"ח".

ראש הממשלה בנט התייחס לנושא הדיון ואמר: "לעניין הקונסוליה, בימים רגילים, אין לי דעה מיוחדת על המאבקים הפנימיים בתוך הליכוד. מה שנקרא – מאחל בהצלחה לשני הצדדים. אבל חבר הכנסת ניר ברקת, שמנסה, אם אני מבין נכון, לאתגר את נתניהו, קיבל עצה – תעשה הרבה רעש סביב הקונסוליה בירושלים".

עוד הוסיף בנט, "תיסע לוושינגטון, תחזור מוושינגטון, תארגן עצומות, זה נושא חזק. הממשלה בראשותי הבהירה שוב ושוב את עמדתה לפיה אין מקום לקונסוליה פלסטינית בירושלים. ירושלים היא בירתה של מדינה אחת, מדינת ישראל. נקודה".



1 תגובות

מיין תגובות